London
3 Costumes Completed
6 Photos Uploaded
1 Events Attended
Last Seen 7 Years Ago

Recently Updated Costumes

Rei
Fist of the North Star
Planned
Sanji
Ninja Gaiden Sigma 2
Complete
Nobita (Default)
Doraemon- Nobita and Green Giant Legend
Complete
Mitsunari Ishida (Default)
Samurai Warriors 2
Complete

Recently Received Comments

ManticoreRei12 March, 2012 - 23:35
NO NO NO NO YOU DID'NT noooo!!! I think I might die of swoon age. Can't wait!
amberloversNobita26 July, 2010 - 15:10
Simple but brillint, or simply brilliant!
RebaSephiroth2Sanji11 March, 2010 - 17:32
Your cosplay is great, Chin. ^_^
MikeJenksRei4 March, 2010 - 14:11
You're gonna be so manly!! 8D
montblancNobita3 March, 2010 - 12:09
awesome :D
SephirayneNobita29 January, 2010 - 21:49
This is total LEGEND!!
SephirayneMitsunari Ishida29 January, 2010 - 21:46
WOOT!!!!!!! Great to see you here. Also awesome costume. You looked great. you should do more. ;)
SandsNobita15 January, 2010 - 08:52
<3
ShennyNobita15 January, 2010 - 03:41
HAHAHA
White LeviathanNobita15 January, 2010 - 00:54
Oh Chin what have you done LOL!
MikeJenksNobita15 January, 2010 - 00:03
Chin you legend xD
KacelaNobita7 January, 2010 - 19:52
Very Awesome Mr Chin ^^
goodbyeworldNobita7 January, 2010 - 15:39
Chin this is so awesome 8DDD
SillabubNobita7 January, 2010 - 15:11
Excellent likeness XD
Kaka ExtremeNobita4 January, 2010 - 02:32
planned??? you have this costume bloody damn well finished LOL OMG this is going to be fun and hilarious lol XD
ellygirlNobita17 June, 2009 - 09:29
you're cosplaying Nobita? Cool! (dont foget the takekopta!) now I want to cosplay giant to bully you XD
stripey_daniNobita30 May, 2009 - 12:12
Ahahaha so cute xD
ryaokiNobita30 May, 2009 - 11:05
this is gona be a tough costume chin, i was gonna do it but its to hard so i had to settle for a gundam LMAO
InoMitsunari Ishida2 July, 2008 - 19:49
I can't believe I missed your big group at Expo! D: Your costume is gorgeous, the best Mitsunari I've seen~
Charlie-BearMitsunari Ishida14 June, 2008 - 22:04
Ah brilliant costume, I remember seeing you guys on stage in May :3 I love the boots too they're great! >3

Recent Activity

This user has not been active recently.