Dante
Devil May Cry 4

Cosplayer: Defrain

Status: Complete

Condition: Not Set

Guinness World Record


ryaoki avatar

ryaoki - 5th August 2008
about time you uploaded this you jackasss, lmao birmingham has your perfect fabricc lol good luck

Defrain avatar

Defrain - 5th August 2008
it does after ame i want you to get me some

ryaoki avatar

ryaoki - 5th August 2008
yes older version of me lmao

Unknown member avatar

Anonymous - 5th August 2008
pleather really is getting into fashion aint it lol ... looking forward to seeing this and the group!

sjbonnar avatar

sjbonnar - 6th September 2008
LOL Dude, this'll look GREAT on you O_O

Bunni avatar

Bunni - 15th September 2008
It's looking really great hun! ^_^
The buckle looks good!!!

ryaoki avatar

ryaoki - 15th September 2008
lookin ace so far buddy

Leadmill avatar

Leadmill - 15th September 2008
There is no way this won't be anything but awesome win!

Unknown member avatar

Anonymous - 15th September 2008
looking forward to seeing this and then group!

going awesome! keep up the work! you can do it!

Sands avatar

Sands - 15th September 2008
PHROOAARRR! looking good! nice job on the buckle.

Unknown member avatar

Anonymous - 18th September 2008
Its looking really good :D liking the bukle :)

ryaoki avatar

ryaoki - 7th October 2008
thats my fuckin red fabric your using mofo, beating me up on the street of plymouth then nicking it i mean what kinda thief are you robbing fabric not money lmoa
looking good buddy

Defrain avatar

Defrain - 7th October 2008
thants what i do beat up little people and steal thier fabric to make cosplays lol

Frainc avatar

Frainc - 7th October 2008
KaKa's right pleather is in fashion lol
BEST DANTE EVER AND I LOVE THE BELT I WAS WATCHING YOU MAKE IT AND YOU DID A GREAT JOB ON IT

Bunni avatar

Bunni - 10th October 2008
It's really coming along great hun! You are going to make an awesome Dante!
I am so glad I get to be your trish!!

Frainc avatar

Frainc - 10th October 2008
Sam Thanks about The wrestling boots but dads gonna get me some the ones i had before like sarahs a bit but made with suede or something like that hehe with the buckles down the side

BEST DANTE EVER 1ST PLACE TO YOU

ryaoki avatar

ryaoki - 16th October 2008
lookin good buddy all thts left is the under arms ones(if u can be bothered cas the killer sewing machine wnt work haha) and the collar, SEE MAN I TOLD YOU, NEARLLY THERE(SPPEEEECHH TIMEEE)
listen sam... belibe in yourself
dont believe in me who believes in you
dont believe in you who believes in me
believe in you who believes in yourself
GIGAAAAAAAAAA COSTUMEESSSS BREAKERRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRR!!!
FININISH IT...FINISH IT NOW OR ILL KILL YOU
WAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!

Defrain avatar

Defrain - 16th October 2008
baby dont like vodka

Bunni avatar

Bunni - 16th October 2008
OMG it looks great hun!!!
I have made good progress on the guns I'll stick some pics up tonight.
There are some good ones in toys R us in the boys dressing up. They are a bit short (the original versions of these were what I used for my TR ones but for some reason they have been made shorter.) You just need to use them as a base and extend the barrels. Can't wait to see this. x

BlusterSquall avatar

BlusterSquall - 16th October 2008
Coat looks completely amazing! The time you put in really shows!
I'm really looking forward to seeing this and your DMC group!! :D

GraceyDarling avatar

GraceyDarling - 16th October 2008
Looking epic, the coat is so well made
cant wait to see your group =)

Defrain avatar

Defrain - 16th October 2008
thanks guys x

Cosplex avatar

Cosplex - 16th October 2008
The Jacket is looking really nice, I loving the velvet!

stripey_dani avatar

stripey_dani - 16th October 2008
Looking awesome so far! Cant wait to see you as Dante!

Unknown member avatar

Anonymous - 16th October 2008
Awesome job on the hand stitching!!!! its worth all the pain!!!! lol

White Leviathan avatar

White Leviathan - 16th October 2008
Man this is sh*t hot good job!

sjbonnar avatar

sjbonnar - 17th October 2008
Hand stitching is ick but does make for the best detailing. It's looking bloody fantastic!

Uni avatar

Uni - 19th October 2008
Great work so far! XD Love the colour!

*steals*

PapercutPerfect avatar

PapercutPerfect - 19th October 2008
You're gonna pwn all, the jacket looks fab 8D

But dude learn to rotate your pics lol.

Can't wait to seeeeeeee!

Defrain avatar

Defrain - 19th October 2008
that requiers effort though

ryaoki avatar

ryaoki - 1st November 2008
uber dante

Unknown member avatar

Anonymous - 11th March 2009
Nice One! great pics too =]

Defrain avatar

Defrain - 11th March 2009
thanks my ex gf took the pictures shes silver on this site look her up shes very talented

Larxene avatar

Larxene - 12th March 2009
Thankies for the comment on my Aeris ^_^. This costume looks damn perfect, you need a cosplay pick eating a strawberry sunday XD. I havent seen a dante cosplayer do that yet.

Unknown member avatar

Anonymous - 12th April 2009
yo nice cosplay man. i was wandering where did u get the guns from, im going as dante sometime but im having trouble finding them.

Defrain avatar

Defrain - 13th April 2009
just took 2 toy guns and added and took bits away molded friendly plastic around parts then painted them