Strawberry lolita
Original Gothic Lolita

Cosplayer: Pandora-Chi

Variant: Sweet lolita

Status: Complete

Condition: Not Set

24th August 2010: JAF So glad that I got to wear this at JAF and soo happy people said nice things about it ^_~ Thanks everyone! XXX

6th July 2010: Photos DONE! Finally got better photos after a couple of months after finishing this beauty ^_~ Damn proud of it still!

31st May 2010: this is what happens when I'm bored.. ^^; Though this wasn't a cosplay, I wanted for ages to make an outfit that I designed myself - somehow, it was less pressure to make than as opposed to a cosplay - Finished my outfit at last and damn proud of it!! ^_~

31st May 2010: Reference design Had to redesign the back as the trimming I was originally planning to use gave this design a problem ^^;;


MADALEENA avatar

MADALEENA - 30th May 2010
Hurray for strawberrys....looking spiffy so far ^_^

Pandora-Chi avatar

Pandora-Chi - 30th May 2010
Hurray for strawberries indeed! -^^- Thanks very much ^^ It's almost done

Lolita Hime avatar

Lolita Hime - 5th June 2010
this is sooooo cute :)

Pandora-Chi avatar

Pandora-Chi - 5th June 2010
Thank you very much ^^ I wanna make another one now ^^;;

Lolita Hime avatar

Lolita Hime - 6th June 2010
you're welcome :D how did you make it, id love to be able to make somethin like that??

Pandora-Chi avatar

Pandora-Chi - 6th June 2010
I'm not sure how I did it to be honest ^^;; - I remember it took a lot of planning, manipulation of pattern pieces, loss of sleep and determination lol

Nah kidding lol - I simply had to hand sew the beads, sew a load of lace trimmings together, gather at least 2 and 1/2m of fabric a lot of the time and walla - I don;t think the results were that bad...

But thanks very much for asking!! *HUGS* I'm sure you can make one of these! You're very talented yourself! ^_~

Lolita Hime avatar

Lolita Hime - 6th June 2010
thank you, same to you that's reli sweet :) I wanna have a go at making one now lol, but exams first then cosplay :( bring on summer lol :D

Pandora-Chi avatar

Pandora-Chi - 6th June 2010
Hehe hell yeah I'm not gonna let this summer go to waste =b - A part of me wants to do a 'hime lolita' dress this time but I really should get on with a cosplay for perhaps Oct expo ... (Or my essay .. but screw that! lolita and cosplays come first! XD)

Lolita Hime avatar

Lolita Hime - 6th June 2010
hehe i feel the same way :D but too bad these are important grrr but planning on spending summer on cosplay :D Essay? yuck what on?

Clover-tan avatar

Clover-tan - 12th June 2010
Looks really sweet~! ^__^ Totally opposite of mine XD (I did Gothic Lolita :3) The dress is so cute~! >__<

Pandora-Chi avatar

Pandora-Chi - 12th June 2010
Awww *hugs* thanks very much! ^^ and there's nothing wrong with a gothic lolita dress ^_~

Hannah-Kiwii avatar

Hannah-Kiwii - 12th June 2010
This is gorgeous!

And I have that brollie! 8)

Pandora-Chi avatar

Pandora-Chi - 12th June 2010
THANK YOU! ^^ LOL Snap! ^^ Almost forgot I even had that umbrella ^^;; and I was sooo happy when I realized it matched my loli dress lol

LemonPanda avatar

LemonPanda - 14th June 2010
* 3* omg so cute~
this is really awesome xD

Captain_Marvelous avatar

Captain_Marvelous - 6th July 2010
This is really cute, love the design!

LaLa_LuLu avatar

LaLa_LuLu - 11th July 2010
Aww thats soo cute, it amost looks like one of the designs in Kamekaze girls ^_^

Unknown member avatar

Anonymous - 20th August 2010
This is Adorable <3
Can't wait to see this at JAF~

Sailorette avatar

Sailorette - 24th August 2010
You should of gone on the fashion show :3 you looked amazing! And tbh made me hungry for candy -.- you were one of my favourite lolitas ^^

Unknown member avatar

Anonymous - 24th August 2010
awww you were so cute x3 I wanted to take you home !!!!

DuskatNight avatar

DuskatNight - 24th August 2010
You look so nice in this!
Excellent Lolita!

Frederica la Noir avatar

Frederica la Noir - 25th March 2011
Very pretty indeed! makes me wanna do my Lolita that I've have brewing in my noggin for a while now ^o^ x

Pandora-Chi avatar

Pandora-Chi - 25th March 2011
Ooooh do tell ^^ And I absolutely love your cosplay too ^^ - they're always so well done and your photos are brillaint x

Captain_Marvelous avatar

Captain_Marvelous - 7th July 2011
God im just in love with this!