Meowth
Pokemon

Cosplayer: Wildeth

Status: Complete

Condition: Not Set


Ikkaku-kun avatar

Ikkaku-kun - 8th March 2009
Meeeeeeeeowth thats right xD

Limegreenjelly avatar

Limegreenjelly - 8th March 2009
hahaha i watched the old pokemon episodes the other day.. cant wait to see the progress on this :)

Freyarule avatar

Freyarule - 9th March 2009
Meeeeoooowth!!!! <333

FlyingMammal avatar

FlyingMammal - 2nd June 2009
i will be watching youuuu ;) hehe

shapes looking good

Wildeth avatar

Wildeth - 23rd July 2009
I've added some new pictures.

Sasashie avatar

Sasashie - 31st July 2009
loving this costume! its cattastic ^_^ x

AmethystEyes avatar

AmethystEyes - 31st July 2009
Very good! Your cat is gorgeous too :3

Wildeth avatar

Wildeth - 2nd August 2009
Thanks guys! *_*

Unknown member avatar

Anonymous - 6th August 2009
I really cant wait to see your cosplay ^^
It looks really good <3

Torpille x

Kacela avatar

Kacela - 11th September 2009
aww u look so cute!! XD

Ranma1-2 avatar

Ranma1-2 - 12th September 2009
Cuteeeeeeeey ^_^

Wildeth avatar

Wildeth - 12th September 2009
awwwww thank you guys! <3

Freyarule avatar

Freyarule - 13th September 2009
You look so sweet! Can't wait to see you in Oct!!! *u*

Wildeth avatar

Wildeth - 13th September 2009
*A* yaaaay thankies freya-chan! <3 i can't wait to see you too~!

FlyingMammal avatar

FlyingMammal - 13th September 2009
YAY Meowth went to the Roadshow!! How was it? did you get a lot of Poke love? You are so very cute Meowth.

Wildeth avatar

Wildeth - 14th September 2009
:'DD

The Roadshow was fab, made lots of new friends through it <3 And I'm guessing the poke love was pretty big as apparently everyone was squealing/awwing when i was on stage LMAO

awwww ty <3 x

Ranma1-2 avatar

Ranma1-2 - 26th October 2009
Your Meowth is so cuuuuuute, that's why they're all squealing. ^__^
Wish I had spotted you at London Expo. It was just mad, esp on Sat!

Wildeth avatar

Wildeth - 26th October 2009
awwww ty <3
ugh, i know right? talk about mental! :S hopefully i'll see you in may~!

FlyingMammal avatar

FlyingMammal - 11th January 2010
needed my mewoth fix :) hehe meowwwwwwth

Wildeth avatar

Wildeth - 12th April 2010
thanks everyone <3 thinking about wearing this again in may for my 2nd cosplay but idk!

sjbonnar avatar

sjbonnar - 5th July 2011
Such a cute Meowth!