Lilith (Default) - Borderlands

Planned



Photos

 


Information

Borderlands is an AMAZING game.

For a gamer who doesn't enjoy shooters, I love this one so much! It combines RPG elements with Sci-Fi in an FPS, and it works so well.

It's set on the planet of Pandora, where legends exist of a treasure trove called "The Vault", which is how the adventure begins, and you can choose one of four characters to play as.

I initially chose Lilith because she looked damn cool, but after experimenting with the other three, I only feel comfortable playing as Lilith, and her Phasewalking ability is awesome!

So yeah, Borderlands rocks, and if you want to venture into the world of FPSs but don't want the typical war scenario, I highly recommend this game.

Comments

zabuza89 posted on 12 July, 2011 - 07:39
the big gun right at the top looks amazing :D

tripletriad posted on 12 July, 2011 - 12:59
I knew people would go for that one OTL LOL it'll be a new challenge! Thanks for your input =]

- posted on 12 July, 2011 - 13:11
Love this game and love lilith You are going to nail this one! I quite like the gun to the right!

tripletriad posted on 13 July, 2011 - 21:44
Thank you! 8D They're all so purdy, it's hard to decide ;__;

CharmingTenshi posted on 22 August, 2011 - 16:20
nice one! :O you'll look awsome! :3

tripletriad posted on 22 August, 2011 - 16:24
Thank you! =]

- posted on 31 May, 2012 - 15:24
The make-up test looks wonderful! And don't worry about the lips. I have the same problem (never plump enough) although your's look fuller than mine anyways so don't worry too much about it <3!

tripletriad posted on 31 May, 2012 - 20:46
Ahh thank you, darling! <3 Yeah it's so hard to know what to do with thin lips! I think if we line them just slightly outside of the edge, they'll appear bigger, I've seen some people do it and it's quite effective!

To-Do List

We're very sorry, but we've temporarily disabled this feature while we fix some bugs. Thank you for your patience.

Shopping List

We're very sorry, but we've temporarily disabled this feature while we fix some bugs. Thank you for your patience.

Progress Journal

30th May 2012

Pants fabric

So my dad bought this leather look material for the seat to his motorbike, and had a whole bunch left over so he gave it to me for "my costume shit" (gotta love my family).

I realised that this is perfect for the back of Lilith's trousers and her various accessories! I also checked the eBay store he bought it from, and they have the same fabric in various colours and I'm just in love! It looks gritty and dirty and true to the Borderlands style, and it won't absolutely fry me like leather would!

13th July 2011

Wig

The tones in Lilith's hair tend to vary in some references; in some it's almost blood red, in others it's copper, and in the rest it's kinda pink! So I've been thinking a lot about how to tackle this, and I THINK I've come up with a solution.

I'll buy this wig as the base wig, as well as some very light pink extensions and sew them into the wig at the side, cut and style as necessary, then use a permanent marker in a coppery shade and colour the roots as smoothly as possible.

This is all just a theory of course! I've dabbled in wig dying once (the marker ink and alcohol method), and while it didn't turn out as well as I'd hoped, I at least have some idea of how it works!

If anybody has any suggestions, I'm all ears!