John Egbert (Vriska/RETIRED) - MS Paint Adventures: Homestuck



Photos

 


Information

This is in progress though I dunno when I'm gonna wear it :D
Will do MANY varients >D
He is the main reason I didn't want braces xD that way I don't have to pull faces to make it look like I have an over bite, I already have one ;D
FFFF- I <3 YOU JOHN XD
Him and Dave are the FUNNIEST thing EVER XD

EDIT: Doing the varient that Vriska chose out for him :D Just put Vriska because that's what Wiki called it *shot* Dunno, got bored and started checking out MSPA wiki :/ *shrug*


Comments

Solaria posted on 14 June, 2011 - 20:44
Awwh hell yeah :D Will have to get pics with you at some point /doesrose I wnaa do all her outfits You'll be an AMAZING John seriously <3

BakaBakaRangers posted on 14 June, 2011 - 21:09
Bad Teeth help me suit this more ;D hurrdurr *shot* FFFFFF- I saw your Rose at expo but I was being dragged around so couldn't say hi ;w; Twas an amazing cosplay though ^^ Homestuck has too many cosplays, but so many epic ones :D

ToroSonyCat posted on 16 June, 2011 - 10:22
Yay, another John cosplayer! :D

Jyagaimo posted on 16 June, 2011 - 16:34
yessss :V more egberts

One-Winged-Chaos posted on 2 July, 2011 - 22:32
HURK your camera! *faints* Btw, STALKING YOU AT MANC! : P

ToroSonyCat posted on 7 July, 2011 - 22:03
You're gonna be cosplaying John for Manchester too? Awesome! :D

Solaria posted on 28 July, 2011 - 06:40
You HAVE rocked this :D

kenjirou posted on 1 August, 2011 - 14:17
John! This is awesome :D

One-Winged-Chaos posted on 6 December, 2011 - 10:36
SEEMS LEGIT! LEGITS EVERYWHERE!! : D

Progress Journal

22nd July 2011

DONE

Well, technically it's done XD
I just have to make sure the design will stay on, seeig as the iron keeps trying to screw me over XD

11th July 2011

Almost there

Getting there!
Stole a jacket off Spinni (I was allowed, don't worry XD) so I only have the shirt to do now, gonna buy some material paint this week and then stencil the shape onto it, damn slime monster .__.

4th July 2011

Shoes

Well, damn, I'm not gonna have his does in time :/ if I can find some red ones dotted around the house I'll be happy, but I'll probably just use my converse ^^'

24th June 2011

Progress

This is the only cosplay I'm not putting on hold because of expo :D I may actually do this AT expo :D just as a small, side cosplay ^^ All I really need to get is the dress shirt and to print screen the slimy thing onto my shirt (though I may just stencil it on ^^).
EASIEST. COSPLAY. EVER.
BTW, probably just gonna use my normal glasses, that way, I have vision :D mine are plain, thin rims but I may have new ones by then ^^