Kurumu Kurono
Rosario + Vampire

Cosplayer: BabemRoze

Variant: School Uniform

Status: Complete

Condition: Not Set

26th March 2011: Wig Well, me and Fusionrose spent 2 hours last night trying to put her hair in the style she has, but in the end we failed hard. So I'm going to have her hair down unless I can find a crocodile clip to pin it up. so the wig phots atm are with a low pony tail but the fringe was cut and I just wear the garter like a normal headband =]


FusionRose avatar

FusionRose - 29th January 2011
Mwahahahahaha! You're gonna look awesome Rinny =D x.

J-Po avatar

J-Po - 29th January 2011
yeeeeey and boooooobs :P

BabemRoze avatar

BabemRoze - 29th January 2011
Booooooooooooooobs! XD

FuriePhoenix avatar

FuriePhoenix - 3rd March 2011
gonna be soooo cute!!

Unknown member avatar

Anonymous - 17th March 2011
you have to bring kurumu to mcm expo in may!!! XD

nanahara avatar

nanahara - 22nd March 2011
this will be great to see, and even better to have photos with you on friday night of Kita ^^

Luminafusion avatar

Luminafusion - 23rd March 2011
looking forward to seeing a kurumu :> everybody's favourite succubus ^^

BabemRoze avatar

BabemRoze - 23rd March 2011
Thankies :3 Just gotta style the wig and get the skirt done (Fusionrose is making it for me ^^) and then she's done :D

Megitymeg avatar

Megitymeg - 5th April 2011
LMAO how did I miss the trolley moment!!!

BabemRoze avatar

BabemRoze - 5th April 2011
It was the first time I came downstairs as her XD it was sooo fun :D x

gaming_goddess avatar

gaming_goddess - 7th April 2011
You make such a cute Kurumu!Loving the trolley moment - can't believe I missed it :(

nanahara avatar

nanahara - 7th April 2011
you looked amazing as Kurumu ^^

BabemRoze avatar

BabemRoze - 7th April 2011
Thanks guys :D <3

J-Po avatar

J-Po - 7th April 2011
so pretty :D i love this group it was ace

cowiee avatar

cowiee - 8th April 2011
Love it! you look great! :D

FuriePhoenix avatar

FuriePhoenix - 10th April 2011
you suited her SOOOOOO much!!!

FusionRose avatar

FusionRose - 12th April 2011
No boobs *siiigh* x.

No thanks avatar

No thanks - 27th April 2011
SKADOOSH!

DuskatNight avatar

DuskatNight - 11th May 2011
You look amazing as her.
You really suit that coloured hair!

BabemRoze avatar

BabemRoze - 11th May 2011
Thank you so much! It was so fun wearing that wig =D x