Souseiseki
Rozen Maiden (anime)

Cosplayer: misfit_mosher

Status: Complete

Condition: Not Set

This costume has not been worn at any events yet.


InfiniteJester avatar

InfiniteJester - 6th January 2011
oo u wanna cosplay her too? awesomez!

NoireHu. avatar

NoireHu. - 6th January 2011
Yaaaay =D
we defo need a group sometime. n_n

You and Kaila should be the twins. *nod nod*

=3

misfit_mosher avatar

misfit_mosher - 7th January 2011
@ MasterDarcy

haha twins again... lol hmm I dunno... maybe...
XD

and yess group! <3


@ justhewaydrmademe

Yes lol XDD <3

InfiniteJester avatar

InfiniteJester - 7th January 2011
haha well i cud always be jun instead... i still wanna cosplay souseiseki but i cud alwats do someone else for the group

misfit_mosher avatar

misfit_mosher - 10th January 2011
lol i dont mind, i mean i have no idea when this cosplay will happen so you could probably do it if you wanted to still.

misfit_mosher avatar

misfit_mosher - 10th January 2011
for the group thingy.. lol