Axel
Kingdom Hearts II

Cosplayer: misfit_mosher

Variant: Halloween Town

Status: Complete

Condition: Not Set

Alcon 2011

29th March 2011: Halloween Town Axel Okay this is pretty much done but its gonna take a lot of time and money to do the black wings...
this is gonna be put on hold until i get money lol


Unknown member avatar

Anonymous - 22nd July 2010
Moni this will be so cool :) I wanna know what your gonna do to halloween him up :D

Also I can't wait to see you tommorow xxx

misfit_mosher avatar

misfit_mosher - 22nd July 2010
hahah YAY :D
haha thankies ^__^
-Huggles-
and theres...a really long list i have...of things to do XD for halloweening him up..

FusionRose avatar

FusionRose - 22nd July 2010
Can't wait to see this ^_^ Love Axel
Would love to know how you halloween him up =] x.

misfit_mosher avatar

misfit_mosher - 24th July 2010
hehe thanks ^__^
-glomps-
hehe yeah theres a really long list of ideas so far...
lol

XD

InfiniteJester avatar

InfiniteJester - 24th July 2010
hmm is u doin this for halloween this year? cos il hurry up wit kairi then lmao!

misfit_mosher avatar

misfit_mosher - 24th July 2010
hmmm i dont think its likely that i will have it done for halloween...
but i'll see what i can do.

InfiniteJester avatar

InfiniteJester - 24th July 2010
haha no worries i donts mind :) i can do mine for anytime really as i got the base dress

misfit_mosher avatar

misfit_mosher - 24th July 2010
hahaha yay lucky you !!!
XD

love to see it when its done ^_^
<3

but like yeah... theres a lot to do for my halloween town axel :P
you've seen the bigass list of ideas...
although i dunno if i will use all of them but most of them XD

<3

misfit_mosher avatar

misfit_mosher - 24th July 2010
so it will take a while ...
but i have a bit of the stuff i can use for it already...

Unknown member avatar

Anonymous - 8th October 2011
I love the Sora costume. It is awesome.

misfit_mosher avatar

misfit_mosher - 9th October 2011
haha thanks it was part of a kingdom hearts meet/group at a con, there was another axel and roxas and sora and me and my roxas XD (i was axel) they were all really nice and freindly XD <3