Gaston - Beauty and the Beast

Planned



Photos

 


Information

I use antlers in all of my decorating! My what a guy that gaston :')

Comments

FusionRose posted on 5 April, 2010 - 20:40
I think they are Mat, LOOK AWAY =O

Natsumi posted on 6 April, 2010 - 00:08
Haha. Brilliant. <3

Emzone posted on 6 April, 2010 - 16:47
So.Much.Win *w*

ImmortalRose posted on 19 April, 2010 - 21:00
Thank you, can't wait to start on this ^_^ xXx.

BabemRoze posted on 15 July, 2010 - 18:15
OMG LOL! HAHA XDDD *dies laughing* You gotta five dozen eggs ;D I could be your Belle and Quisty can be the Beast ;D mwahahahahaha

FusionRose posted on 15 July, 2010 - 18:29
Thanks rinny xD love you too x.

FuriePhoenix posted on 21 January, 2011 - 21:14
so looking forward to this! Gaston needs to be given more cosplay love hahaha

FuriePhoenix posted on 21 January, 2011 - 21:15
I also forgot to mention, that after seeing this has reminded me i plan to the tavern girl in the green dress (side fringe)

BabemRoze posted on 22 January, 2011 - 01:55
Tis the Bimbettes :D I really wanna do one one day XD

ImmortalRose posted on 4 February, 2011 - 14:31
Haha! I completely forgot about this cosplay >_< Don't think I'm man enough to pull off Gaston. Gonna have to beef up for this. I love the Bimbettes! x.