Tsumugi Kotobuki (School Uniform) - K-ON!

Complete



Photos

 


Information

I love Mugi *O* I never used to like her at the beginning of K-ON! but she grew on me and now I absolutely love her. XD She wears such pretty clothes, too. Plus I have a spot spot for blondes, haha..


;;moved to complete since i have basic stuff and i need to focus on her ending outfit. ;;

Comments

Dusttee posted on 8 November, 2009 - 00:01
mugi love <3

Wiishmaker posted on 16 December, 2009 - 22:22
I'll look out for you <3

Enchanting_ELK posted on 5 January, 2010 - 21:55
Yay! :D Tsumugi~ I'm thinking of cosplaying her at some point cuz i look like her XD so i wouldn't need a wig lol. I hope we can see photos soon ^^

No thanks posted on 31 January, 2010 - 02:34
*lovelovelovelovelovelove*

Enchanting_ELK posted on 31 January, 2010 - 03:48
OMG THAT WIG IS AWESOME~! It is a wig, isn't it? xP It looks really real, except it's so long xD not THAT long but y'know :D Loving the outfit that we can see so far~

Wiishmaker posted on 31 January, 2010 - 14:33
@EmosLastKiss; Yeah it's a wig haha~ xD Thank you! And thanks for taking an interest in all my costumes <333

Enchanting_ELK posted on 31 January, 2010 - 16:15
haha, ok xP :D You're very welcome~! I love how you like so many chars that I like too XD you have good taste :P

KonohaKunoichi94 posted on 31 January, 2010 - 19:39
nice wig ^^

cross posted on 17 May, 2010 - 15:13
So cute! It fits you very well. ;D

cowiee posted on 5 March, 2011 - 02:14
Aaawwww how adorable! You suit her so well!

To-Do List

We're very sorry, but we've temporarily disabled this feature while we fix some bugs. Thank you for your patience.