pikachu (gijinka) - Pokemon



Photos

 


Information

had LOTS of fun wearing this one! my first fully home made costume (minus teh shoes and bracelets)

i so wanna wear this one again some time.

Comments

sherbetsprite posted on 1 June, 2009 - 21:18
Good luck!! This is gonna be so cuuute!! =3

Littlegeeky posted on 25 June, 2009 - 19:39
Hehe it looks so cute hunny ^_^ I can not wait to see this finished you'll look so cute! Would I be able to take some pictures of you hun?

Littlegeeky posted on 13 July, 2009 - 14:09
Ahhhhh you look so cuuuuuuuuuuuuuuute ^_^ I can't wait to take pictures of you!

Ranma1-2 posted on 13 July, 2009 - 14:23
I like it, looks good. "Pika-Pika!" ^^

p-chan posted on 13 July, 2009 - 14:46
hehe thanks for the comments guys :)

nanahara posted on 13 July, 2009 - 14:48
you sertainly make a very cute looking Pikachu, very nicely done

MoonLily posted on 13 July, 2009 - 16:15
This is so freakin cuuuute! ^_^

Chibi posted on 13 July, 2009 - 18:59
Eeee adorable ^^

p-chan posted on 13 July, 2009 - 20:55
hehe thanks so much for the comments, i tried to be a cute pikachu haha. ijust noticed though that i dont smile on photos XD

OrgXIII-Namine posted on 13 July, 2009 - 21:06
Awww you make such a cute pikachu 8D

GunstarVixen posted on 16 July, 2009 - 11:25
Cuuuuuuute!!! ;)

Sephirayne posted on 16 July, 2009 - 12:29
Awww. That is so cute. fab work XX

GAINAX posted on 26 July, 2009 - 20:16
This is looking really awesome! :D We shall be an epic Brawl group >:D

Son Gopaul posted on 17 August, 2009 - 21:31
It's-a da mouse! WA-HAHA! Had loads of fun in the Brawl meet, we had some epic battles ^_^

GAINAX posted on 21 August, 2009 - 14:42
Your Pikachu was awesome! :D Thanks again for taking some photos with us for the Smash Bros group ^^

Chii-ren posted on 22 August, 2009 - 21:11
That's adorable!

Mangamad posted on 3 June, 2010 - 11:22
You are just...the....cutest...pikachu I seen. ^o^oo

SamanthaKaiba posted on 8 January, 2011 - 14:24
nice version ^_^ i like it

Bambi. posted on 8 January, 2011 - 15:07
eeeeeeeeeeee you look so cute! <3

sjbonnar posted on 28 June, 2011 - 13:29
You looked so adorable ^_^

Progress Journal

5th August 2009

made a bag

this material i got a while ago, for no actual purpose, teh reason i got it was coz its all fluffy and i liked the softness of it. it was like just an off cut so i thought what the hell. and now it has a use!

first time making a bag like this s its pretty shit, but good at teh same time. yellow material, red stitching and a black strap. yay pikachu colours =D

haha my mums so cool for helping me with all this XD

17th July 2009

OMG

i found my old pikachu watch XD!
my nan got me this when she went to hong kong around when pokemon was first out over here and it was all the craze. and she got me plushies too which i still have, they are sooo cute XD
duno if i will wear this, but thought id share itwith you guys =D

13th July 2009

finally

my image uploaded properly. no idea what was going on there 0_0
i deleted my old ones though so now i only have on image.
new images to follow once i have worn this at teh con :)

13th July 2009

annoyance

OMG for the love of GAWD upload my freaking image cosplayisland!!!!!!!!!!!
it wont do it, it keeps ul=loading a different image then the one i slect DX

26th June 2009

lolchu

messy hair is messy.

but yay, im pretty much complete with this outfit now i think =D
ts been fun wokring on this, i cant wait to wear it at aya!

i do hope i dont get pokeballs thrown at me. one friend has already said he would if he was there DX

1st June 2009

material

i got some material today, which is awesome bright yellow, perfect for a pikachu dress. i also got some fabric paint and me and mum came up with the idea of how to make it.
this is going to be teh fist entirely made cosplay.
aww man i hope it goes well :)