Project_Wesker014
 

Project_Wesker014
     Emma-Jay Sawyer
6 Costumes Complete
25 Photos Uploaded
Last Seen 4 Years Ago

Recently Added Costumes

1
Alice
Resident Evil Afterlife
Planned
0
Claire Redfield
Resident Evil Afterlife
Planned
1
Reika Kuze (the Kimono)
Project Zero 3/ Fatal Frame 3
Planned

Recently Received Comments

RevolverKittyReika Kuze22 August, 2011 - 22:53
Ooh cool, this should be interesting, never seen anyone cosplay her before :)
youngy638Alice13 June, 2011 - 19:52
Going to be awesome! Can't wait to see this!
RevolverKittyJill Valentine20 May, 2011 - 14:12
Now this is different :) I like, cant wait to see it :D
Project_Wesker014Jll Valentine- BSAA uniform7 August, 2010 - 21:28
thanks it's getting kinda hard as most of the equipment will have o be ordered from random sites buts thanks for the good luck thing & the nice comments lol maybe i should stick with making Jill Valentine outfits lol
MangamadJll Valentine- BSAA uniform6 August, 2010 - 01:31
You've done some great Jill cosplay so far, this shouldn't be hard. ^_^ Good luck making the cosplay. ^^b
Project_Wesker014Claire Redfield25 July, 2010 - 18:58
lol yeah my BF is gonna help me make it as most of it is really hard lol
MangamadClaire Redfield24 July, 2010 - 15:16
Ahh...Resy 2 (original) Claire. Coolness. ^o^
CyanideCustardEVA12 July, 2010 - 23:55
my fav female of mgs, excellent! ^^
CyanideCustardThe Boss12 July, 2010 - 23:54
WIN! my fav version of her^^ cant wait to see it
Project_Wesker014Alice15 May, 2010 - 16:54
it'll take me a few years to make it thou
sweettoothLAlice14 May, 2010 - 14:45
WIN i love Alice in this costume XD cant wait to see :3
Project_Wesker014Alice10 May, 2010 - 20:46
thank you it's gonna be hard to make it as my sewing machine doesn't seem to want to work at all ((bloodly thing)) but i'll find a way this is the 2nd outfit i have made for alice but i luv this one alot heh
Leonie HeartillyAlice10 May, 2010 - 20:41
I look forward to seeing this complete! I love Alice =) I've done a formal version of this outfit.
Project_Wesker014Jill Valentine-Battlesuit3 May, 2010 - 10:59
this is gonna be the hardist outfit to make other then my Alice outfit as need a wetsuit heh
k4ttJill Valentine-Battlesuit2 May, 2010 - 14:09
Hell Yeah!! Now that's what I'm talking about! Can't wait to see how you get on with this! ^__^
Petchy-monRegina27 March, 2010 - 22:24
I own the PS1 version. Really great game. Didn't like Dino Crisis 2 much.
Project_Wesker014Meryl Silverburgh27 March, 2010 - 22:16
heh well that if i'm there for both days still waiting to kow lol plus this outfit is all handmade from old cloths ll
Project_Wesker014Regina27 March, 2010 - 22:15
i've only played it once lol
NumtaMeryl Silverburgh27 March, 2010 - 00:42
Gotta get a piccie with Meryl! Always got love for Meryl cosplayers! xD
Petchy-monRegina25 March, 2010 - 20:50
Ahh Dino Crisis... Now THAT was a game!

Recent Activity

4 Years Agoicon Project_Wesker014 added an image of Alice.
4 Years Agoicon Project_Wesker014 added an image of Alice.
4 Years Agoicon Project_Wesker014 added an image of Alice.
4 Years Agoicon Project_Wesker014 added an image of Alice.
4 Years Agoicon Project_Wesker014 changed the icon for Alice.

Recent Forum Activity

Friends

Anime_Angel, Annadill, Bambi., Crazedteensie, cutekittyichigo, CyanideCustard, drowned_panda, Feena, gaming_goddess, Ichigo-Chan, Inuyoku, Jeru, jobiwan, Juggern0ught, k4tt, Kitsune Misao, Leadmill, Leonie Heartilly, lycaneyes, MattDark, miruru, Mungojerrie, nanahara, Neko-Sora, Numta, Ovii-Sama, Petchy-mon, PREDATOR PETE, Pudding, punk_m.i.a, RebaSephiroth2, rudeth, RuneKaiser, same_difference, samwhitewolf, Sephirayne, ShadowxSong, sweettoothL, TaroTard, timpey, Zanarkandangel

Friend Of

cutekittyichigo, Feena, k4tt, Mangamad, miruru, Neko-Sora, Numta, PaperTiger, Petchy-mon, PREDATOR PETE, RebaSephiroth2, RevolverKitty, samwhitewolf, sweettoothL, vonn_perkins