Login or register to post.
Login to reply  Page: « < 3 of 3 > »
23 Feb 2012 - 20:4179566
Quote Koiice:
Woo Beyblade!! xD

I cosplay as Season one Ray, always wanted to do him and finally did and won an award, talk about a dream come true xD

Me and my group went to May Expo 2011 and we'll be going Kita, and I'll probably end up being Ray at other MCM expos cause I love my pony tail lol


Ohh! I've seen your photos before I think on the Kai's CI Darkie? I think the anme was XD not 100% sure XD
but I just know your group look AMAZING! haha XD


24 Feb 2012 - 13:0779609
Quote stacey_anime_chick:
Quote OmegaRFox:


Where do you get the music from?


Update for you :3 I took the time to upload the songs to msn. Enjoy ^^

https://skydrive.live.com/?cid=d103f96574a493ac#cid=D103F96574A493AC&id=D103F96574A493AC!137


Thank you very much. ^_^
Will download them now :3


24 Feb 2012 - 13:3479610
Quote JinxRiddleWolf:
Quote Koiice:
Woo Beyblade!! xD

I cosplay as Season one Ray, always wanted to do him and finally did and won an award, talk about a dream come true xD

Me and my group went to May Expo 2011 and we'll be going Kita, and I'll probably end up being Ray at other MCM expos cause I love my pony tail lol


Ohh! I've seen your photos before I think on the Kai's CI Darkie? I think the anme was XD not 100% sure XD
but I just know your group look AMAZING! haha XD


Yeah she's my Kai ^^ Thank you ^w^ I still wanna perfect him more though ^^;


24 Feb 2012 - 13:4379611
Quote Koiice:
Quote JinxRiddleWolf:
Quote Koiice:
Woo Beyblade!! xD

I cosplay as Season one Ray, always wanted to do him and finally did and won an award, talk about a dream come true xD

Me and my group went to May Expo 2011 and we'll be going Kita, and I'll probably end up being Ray at other MCM expos cause I love my pony tail lol


Ohh! I've seen your photos before I think on the Kai's CI Darkie? I think the anme was XD not 100% sure XD
but I just know your group look AMAZING! haha XD


Yeah she's my Kai ^^ Thank you ^w^ I still wanna perfect him more though ^^;


Can't perfect Perfection As I am Kai and Kai finds this out XD


__________________

Last edited by Darkiekun (24 Feb 2012 - 13:43)
24 Feb 2012 - 18:2879630
Quote Koiice:
Quote JinxRiddleWolf:
Quote Koiice:
Woo Beyblade!! xD

I cosplay as Season one Ray, always wanted to do him and finally did and won an award, talk about a dream come true xD

Me and my group went to May Expo 2011 and we'll be going Kita, and I'll probably end up being Ray at other MCM expos cause I love my pony tail lol


Ohh! I've seen your photos before I think on the Kai's CI Darkie? I think the anme was XD not 100% sure XD
but I just know your group look AMAZING! haha XD


Yeah she's my Kai ^^ Thank you ^w^ I still wanna perfect him more though ^^;


I don't think you can! It's already perfect XD It looks really amazing XD


25 Feb 2012 - 13:1979663
Ill be Max <3 as you already know


26 Feb 2012 - 00:3779705
Quote JinxRiddleWolf:
Quote Koiice:
Quote JinxRiddleWolf:
Quote Koiice:
Woo Beyblade!! xD

I cosplay as Season one Ray, always wanted to do him and finally did and won an award, talk about a dream come true xD

Me and my group went to May Expo 2011 and we'll be going Kita, and I'll probably end up being Ray at other MCM expos cause I love my pony tail lol


Ohh! I've seen your photos before I think on the Kai's CI Darkie? I think the anme was XD not 100% sure XD
but I just know your group look AMAZING! haha XD


Yeah she's my Kai ^^ Thank you ^w^ I still wanna perfect him more though ^^;


I don't think you can! It's already perfect XD It looks really amazing XD


Oh haha, thank you very much ^^ I'm glad people think so >w<


05 Mar 2012 - 09:2380180
max wig
I cant find a decent Max wig :/
LAU HELP ME!!!


05 Mar 2012 - 21:2980243
If you are looking for a wig maybe this will help

http://www.cosplayfu.com/category/Blonde+Wigs.htm

or ebay? :S



Anyway Im now starting on my Salima cosplay yay! xD


06 Mar 2012 - 15:2280282
Quote eridensmagicwand:
I cant find a decent Max wig :/
LAU HELP ME!!!


The site stacey_anime_chick gave has some really good wigs on it for Max.
If you search Ebay search for Blonde wigs maybe try get a fluffy blonde wig or something layered so you can style it.


06 Mar 2012 - 15:2280283
Quote stacey_anime_chick:
If you are looking for a wig maybe this will help

http://www.cosplayfu.com/category/Blonde+Wigs.htm

or ebay? :S



Anyway Im now starting on my Salima cosplay yay! xD


Awesome! Cant wait to see!


06 Mar 2012 - 17:2580295
*wanders over to dA to sign up as Tala*


11 Mar 2012 - 11:4780558
Quote sylvastreak:
*wanders over to dA to sign up as Tala*


XD Lol Tala is indeed awesome! Look forward to seeing photos and such when you do him ^^


13 Mar 2012 - 19:1380698
Damn, I wish I could see this! I've never actually seen any beyblade cosplayers before


26 Jun 2012 - 21:4486742
Salima
It's been a long time since the 6th March when I said I started my cosplay but today I finished Salima's Psykick shirt. I'm pleased with the way it came out xD


Login to reply  Page: « < 3 of 3 > »