Login or register to post.
Login to reply  Page: « < 1 of 2 > »
20 Aug 2007 - 15:13226
London Expo (Oct)
Who else is going to the London Expo in October?

We are planning a D.Grayman group with a skit (if we can get our brain thinking of something original funny and uber cool >.>; yeah right)

Well we got have a couple of ideas >.>;
Anyway XD

We were also planning if it fell to the fact that we were doing a second day, to cosplay FFXI ^^ (Imagine the fun we could have in the WOW section XD)


20 Aug 2007 - 15:47227
I'm gonna be there. hopfully both days. And I shall be cosplaying Kanda (again)

yami xxx


__________________
20 Aug 2007 - 15:57228
I plan on going too with Yami. I'm not sure who I am going as yet probably someone simple since I'm gonna have too much college work to make a difficult one.


__________________
21 Aug 2007 - 00:22230
^^ coolio X3
Why not try cosplaying Komui?


21 Aug 2007 - 01:45232
hmmm, well If they get the long lab coats back in the market again then I might be able to get it done in time. it also depends on if college work gets in the way or not.


__________________
21 Aug 2007 - 02:52233
I'll be going too. I still haven't decided entirely on what i'll be doing, although considering we've all still got a lot of time left before the expo comes along, I could attempt my dream cosplay: Meru's Dragoon Armour and wings, but I can't see me getting something that huge onto the underground ^^;

I'm thinking of doing Ryuga from Shining Tears or maybe Blanc Neige, if anyone was interested in doing a Shining Tears group


__________________
I meet more crazy people than sheer coincidence should allow

---------

Ruthy-chan
21 Aug 2007 - 04:56236
OMG Shining Tears :O Definitely have to hunt you down for some photos. Our friend Dez got a whole bunch of us into the Shining series this year cosplay wise.

I've been watching the Tears x Wind anime too recently.

October Expo = Disney/Kingdom Hearts (Oogie Boogie) and hopefully another Magna Carta costume (Astal) *needs to gets working*

I'm definitely going for the Halloween theme this year for my first London Expo.


21 Aug 2007 - 15:49242
Yup I'm going.

I shall be re-wearing seth, and If I have time I might make another costume, Though something much more simple!!


21 Aug 2007 - 21:22244
o-o
Quote Tak:
.
October Expo = Disney/Kingdom Hearts (Oogie Boogie) and hopefully another Magna Carta costume (Astal) *needs to gets working*


Magna Carta is awesome >.<; I have cosplays planned for that too >.<; My friends liked it so much >.; they want me to make the costumes for a group >.<; Thats another set of cosplays I have to make /cry

lol XD and so I am reminded ^^;;


23 Aug 2007 - 03:14266
Quote Tak:
OMG Shining Tears :O Definitely have to hunt you down for some photos. Our friend Dez got a whole bunch of us into the Shining series this year cosplay wise.

I've been watching the Tears x Wind anime too recently.

October Expo = Disney/Kingdom Hearts (Oogie Boogie) and hopefully another Magna Carta costume (Astal) *needs to gets working*

I'm definitely going for the Halloween theme this year for my first London Expo.


Shining Tears is just so freaking awesome! Have you played the earlier games, like Shining Force (by far the best storyline EVER)

I haven't seen the anime just yet, is it any good?

Ooh and on the cosplay front, if anyone wants to do a Mao to go in the group I'd be so happy I might squeal


__________________
I meet more crazy people than sheer coincidence should allow

---------

Ruthy-chan
23 Aug 2007 - 03:45271
i might go to the expo aint sure gotta see if i can get off work for it first lol only costume i have is my wisdom form sora so might wear that or just have a look around being boring but if anyone sees a wisdom gimme a shout ill buy u a drink (yes i am stupid enough to randomly buy people drinks lol)


04 Sep 2007 - 21:48341
Something tells me ill be there
I should even have some new Halloween costumes


__________________
Cosplay Coordinator - MCM Expo
Cosplay Events Officer - Amecon
04 Sep 2007 - 23:09342
I shall be there along with a friend of mine, the rebel costumes will soon be finished


05 Sep 2007 - 21:42346
I'm going. ^.^

Dunno whether it'd be for both days or just Saturday yet. Expo gets kinda dull after a while, but I like meeting my friends.

Might be helping Kat publicise the site.


07 Sep 2007 - 21:49355
I'll be popping along, re-wearing my Bridget costume hopefully!

See you guys there :3


08 Sep 2007 - 03:15356
I'll be there again too XD hopefully in my Obito cosplay if all goes well...

I just hope someone recognises it - surprisingly few people seem to know who he is :S

Oh well... it'll be fun to be Obito for the day anyways and people will probly notice the Uchiha fan on his back.


08 Sep 2007 - 07:47357
I should be there, although I still need somewhere to stay! :S

I doubt I can make anything new...well, maybe a very easy one for Sunday. Nothing Anime or Game related for me though, Expo is my chance to do other stuff which is nice.

Saturday is the day for our Disney Group! Huzzah!
I'm patching up Aladdin for it, as well as added a few extra bits and bobs.

I will probably be handing out Cosplay Island business cards too, Delusional is rubbish at doing that!


__________________
Voice Over/Actor - Presenter/Host - Geek/Gamer
www.markhulmes.co.uk
11 Sep 2007 - 15:07415
Ill be there! Trunks from DBZ is getting his debut xD


16 Sep 2007 - 21:44454
myself and Jake will be doing storm and ligtning on the sunday which we're really excited about!

cant wait to see everyone there


__________________
My God. Its full of stars
19 Sep 2007 - 16:12461
Yeah I shall be there also with my GaiaOnline cosplay and perhaps another random depends how time goes.

Looking forward to it though.


__________________
It is the destiny of great men for their dreams to go unfulfilled. So why dream atall?
04 Oct 2007 - 18:07492
I'm going as well.

I'm currently trying to make/finish Sakata Gintoki (from Gintama). I'm hoping I will manage to do that.
Plans are still vague for Sunday. I'll probably wear my friends outfit and help them with their skit. Naruto based.


10 Oct 2007 - 17:31501
Yays!!

Excites abouts the disney and haloween groups for sat
i'm 80% done in my halloween costume and i'm hoping i'll get it done by this weekend (if my thumb holds out from all the hand sewing)

i'll be doing DBZ bulma and chi-chi half day each on sunday ,

does anyone have any recomendations for transporting larger costumes on in a coach luggage compartment without them getting damaged??


10 Oct 2007 - 18:08502
I'll be taking a few costumes with me...
Vegeta and Grimmjow are a dead cert XD

I love this site so if you want any help with promotions, card handouts, flyer dropping, or just to watch the table while you eat or something i will help out any way i can


__________________
11 Oct 2007 - 01:35508
ill most likely be pulling the hyrule postman back out the draws as i dont have time for any think else.


11 Oct 2007 - 01:50509
i sould be at expo this year and i be bring my advent children vincent along ^_^
ive up dated it form larst time it was seen.....


__________________
Login to reply  Page: « < 1 of 2 > »