Login or register to post.
Login to reply  Page: « < 2 of 3 > »
04 Aug 2010 - 12:1537894
Quote SarahSaiyan:
Quote Bambi.:

Hahaha it will be done! =D They'll be plenty Sanosukes to go round! xD LOL (hopefully)

My coupling ideas will catch on! you'll see! xD


yayy! i just need a way to keep her clothes from falling off me and then i'll be fine as far as making it goes X3


A bit of sultry shoulder never hurt anyone! xD

Fables.... Friday afternoon/evening ish sound good?


04 Aug 2010 - 16:0637905
Afternoon til about 4ish would be good, since I was planning on wearing my XxxHolic dress during or after the opening ceremony, and into the night?

So I'd have all morning to diagnose nad drug my patients XD


__________________
05 Aug 2010 - 13:1637977
Sweet sounds cool =) Hopefully I'll be staying the day before Kita too next year so I wont have to worry about time and stuff =)
xx


05 Aug 2010 - 18:3438007
So tempted to do Karou im surprised shes not taken xD


__________________
Recorded butterflies in the twilight. Sneak out the closet~♪
06 Aug 2010 - 10:4338062
Quote NavigatorxNami:
So tempted to do Karou im surprised shes not taken xD


Be tempted!! *waves hands in a tempting fashion* =D


01 Sep 2010 - 22:1239736
*wakes thread up*

I'll defo be doing Yumi I thinks I've added her to my list I think lots of boob tape and a decent bra is in order XD lol. Oh this will be interesting...I've never cosplayed a character like her before XD


23 Sep 2010 - 12:1641328
Hi Guys.
Just a quick bump and to let you know that I have posted a thread for this group on the kitacon forums now =)

http://www.kitacon.org/forum/viewtopic.php?f=59&t=1821

=)


18 Oct 2010 - 16:2143174
By the way I totaly forgot to tell you Bambi I'm defently being Kenshin for the group ^^


__________________
18 Oct 2010 - 16:3243175
Quote Sora:
By the way I totaly forgot to tell you Bambi I'm defently being Kenshin for the group ^^


Facebook convos WILL bring new followers xD haha YAY SORA! <3


18 Oct 2010 - 16:4143178
Quote Bambi.:
Quote Sora:
By the way I totaly forgot to tell you Bambi I'm defently being Kenshin for the group ^^


Facebook convos WILL bring new followers xD haha YAY SORA! <3


Facebook for the win XD


__________________
18 Oct 2010 - 16:4843179
I need to decide which Kenshin character to be!


18 Oct 2010 - 16:5243180
Quote Pez:
I need to decide which Kenshin character to be!

I thought you would suit Sanosuke personally.....donno why ^^;
Or Yahiko!


__________________

Last edited by Darkiekun (18 Oct 2010 - 16:54)
18 Oct 2010 - 16:5643181
Quote Sora:
Quote Pez:
I need to decide which Kenshin character to be!

I thought you would suit Sanosuke personally.....donno why ^^;
Or Yahiko!


>D Yahiko probably... or Shishio? That'd be a real challenge oh god.


18 Oct 2010 - 17:0743182
Quote Pez:
Quote Sora:
Quote Pez:
I need to decide which Kenshin character to be!

I thought you would suit Sanosuke personally.....donno why ^^;
Or Yahiko!


>D Yahiko probably... or Shishio? That'd be a real challenge oh god.


hmm........ hard one XD But do one of them two >D


__________________
18 Oct 2010 - 17:3043185
Quote Pez:
Quote Sora:
Quote Pez:
I need to decide which Kenshin character to be!

I thought you would suit Sanosuke personally.....donno why ^^;
Or Yahiko!


>D Yahiko probably... or Shishio? That'd be a real challenge oh god.


OMG Shishio!! <3 That would be beyond amazing!! Bandagetastic!


18 Oct 2010 - 18:1243187
bandagetastic XD that's an amazing word ^_^ I haven't seen a Shishio or a Yahiko before so one of those would be epic win! *excited bouncing*


18 Oct 2010 - 18:3843189
Quote SarahSaiyan:
bandagetastic XD that's an amazing word ^_^ I haven't seen a Shishio or a Yahiko before so one of those would be epic win! *excited bouncing*


I've seen one and quite frankly! My jaw hit the floor just like the Hanya I saw! I would die if someone did that at Kita with my Misao and other Oniwabanshu! <3<3<3<3 OMG I'm so excited now hehe. I need to start it noooooooooow!!


18 Oct 2010 - 19:0543191
Quote Bambi.:
Quote SarahSaiyan:
bandagetastic XD that's an amazing word ^_^ I haven't seen a Shishio or a Yahiko before so one of those would be epic win! *excited bouncing*


I've seen one and quite frankly! My jaw hit the floor just like the Hanya I saw! I would die if someone did that at Kita with my Misao and other Oniwabanshu! <3<3<3<3 OMG I'm so excited now hehe. I need to start it noooooooooow!!


Hanya? *_______* I'd totally go WOW if I saw a cosplay of Hanya!

Hmmm, put me down as Shishio!


18 Oct 2010 - 19:2743193
Quote Pez:
Quote Bambi.:
Quote SarahSaiyan:
bandagetastic XD that's an amazing word ^_^ I haven't seen a Shishio or a Yahiko before so one of those would be epic win! *excited bouncing*


I've seen one and quite frankly! My jaw hit the floor just like the Hanya I saw! I would die if someone did that at Kita with my Misao and other Oniwabanshu! <3<3<3<3 OMG I'm so excited now hehe. I need to start it noooooooooow!!


Hanya? *_______* I'd totally go WOW if I saw a cosplay of Hanya!

Hmmm, put me down as Shishio!


Pez.. I love you *added* ^^

http://fc01.deviantart.net/fs28/i/2008/048/c/6/Katsucon_2008___Hana_by_AthelLoren_wardancer.jpg


18 Oct 2010 - 20:0943195




fjkhfakjhdjhfkhkfd!!!!! Too many levels of awesome!


18 Oct 2010 - 23:5543209


omg that's beyond amazing XD *flails* We should have a kenshin picnic XD *as long as Kaoru isn't cooking X3*


13 Nov 2010 - 14:1644874
Shameless Bump
Bumpbumpbump xD

How's everyone getting on? =D


13 Nov 2010 - 14:3544875
Complete 8DDD
I donno I thought I'd post XD But I'm ill T_T Save meh Misao!


__________________
11 Jan 2011 - 12:1648156
This might not be happening for me now, as I left it too long to get Kita tickets >.<!!


__________________




{{ I'm not afraid }}
11 Jan 2011 - 14:0948161
awww no way

You on the waiting list?


Login to reply  Page: « < 2 of 3 > »