Login or register to post.
Login to reply  Page: « < 2 of 2 > »
02 Apr 2010 - 13:1129172
Quote ryaoki:
Haha at first me and beccs were like err no lets stop at custom house but know weve decided to treat ourselves to teh queen hilton deluxe room . haha go us !!


Living in the lap of luxury in a Hilton at Kitacon... what a weekend this is gonna be! haha =p


02 Apr 2010 - 16:4929178
Quote Bambi.:
Quote ryaoki:
Haha at first me and beccs were like err no lets stop at custom house but know weve decided to treat ourselves to teh queen hilton deluxe room . haha go us !!


Living in the lap of luxury in a Hilton at Kitacon... what a weekend this is gonna be! haha =p


damn straight hun haha im in my own land, so i get a +1 ability over all mwahahaah field advantage


04 Apr 2010 - 11:5229232
i considered staying in a different hotel based solely on the cost, but even at a regular rate in the hilton you get fantastic service and the facilities and food are top class, also they have the most comfortable beds evaaaarrr. the chain comes highly reccommended from me ^_T

one piece of advice is dont touch the mini bar(if there is one in your room)... infact dont even open it.


__________________
your never more than 11 feet from a Bearsark at any one time.
04 Apr 2010 - 12:0629233
The venue looks boss! I've signed up already to, dead excited as it's gonna be my first con. (:
Seconded with the whole hotel price though, hopefully with the discount it'll be easier on my bank account, lol.


__________________

04 Apr 2010 - 13:2629236
well as long as kita isnt on easter weekend 2011 im all for going Hilton sounds nice!


__________________
04 Apr 2010 - 14:4929240
Quote ryukredapples:
well as long as kita isnt on easter weekend 2011 im all for going Hilton sounds nice!


nah easter next year is the 24th i think?


__________________
your never more than 11 feet from a Bearsark at any one time.
04 Apr 2010 - 14:5529242
Quote Juggern0ught:
Quote ryukredapples:
well as long as kita isnt on easter weekend 2011 im all for going Hilton sounds nice!


nah easter next year is the 24th i think?


Ah good man


__________________
Login to reply  Page: « < 2 of 2 > »