Login or register to post.
Login to reply  Page: « < 1 of 4 > »
11 Mar 2009 - 12:2511558
Bristol Comic Expo & Minutemen Group
Hi all,

Bristol Comic Expo is May 9-10th this year, and I'm hoping to attend. Is anyone else going to this?


http://www.fantasyevents.org/index2.html

On a second note, as you can see on the site, Dave Gibbons will be there! Myself being a biiiig Watchmen fangirl, I'm going to be making a Nite Owl I cosplay to wear and hassle him in xD

I was hoping to try and get a Minutemen and/or Crimebusters group together if anyone is interested? I know of a few people on here who are making Watchmen cosplays^^

Note: If anyone offers to be Mothman I will love you forever


__________________
[url=http://www.cosplayisland.co.uk/overview/Shazz]
11 Mar 2009 - 14:0411563
haha ive been asked to do comedian from minutemen for this lmao but im not sure if i got time


11 Mar 2009 - 16:3111571
Quote ryaoki:
haha ive been asked to do comedian from minutemen for this lmao but im not sure if i got time


Haha! Nice yellow jumpsuit for you then Or do you mean Crimebusters version of Comedian?

It would be awesome if you could make it in time though^^


__________________
[url=http://www.cosplayisland.co.uk/overview/Shazz]

Last edited by Shazz (11 Mar 2009 - 16:31)
11 Mar 2009 - 16:3911572
haa yes yellow jumpsuit with purple neck rap thing


11 Mar 2009 - 23:0711579
Any idea if they're doing a cosplay comp again?
I'll definitely be going though can't join the group unfortunately.


12 Mar 2009 - 00:1211581
I MAY actually go to this Bristol Expo! I've never been able to go to one before. XD;;


12 Mar 2009 - 13:5811614
Heeeello im going to the bristol comic expo for the 2nd time !!! im going on the saturday is for my birthday present ^^ as my birthday is on the 6th may so therefore is my present to go it !

im going on the saturday and shall be cosplaying as the awsome Dawn Hikari From Pokemon see ya there


__________________
IS COSPLAYING AS LING YAO AT THE MAY EXPO 11. COME SAY HI OK!

NO1 Ash ketchumLover | Bishie - The HOT Ash ketchum * <3 My True Love
Penpals and Best friend with the Awsome Littlerascal92 <33
12 Mar 2009 - 14:5711621
Not Minutemen related, but if I do go to Bristol then I would probably sort out an Ozymandias costume for it.

~ M


__________________
Voice Over/Actor - Presenter/Host - Geek/Gamer
www.markhulmes.co.uk
12 Mar 2009 - 18:5011628
I'm going to the Bristol comic expo.

My first con ever WHOOOOO!!!

but as a noob to it i cant seem to find out the timings(hours) over the 2 days for the event and it is kind of a vital detail so could anyone tell me please?


__________________
I predict that the world will end at half past six. what i don't know is exactly when.
12 Mar 2009 - 19:2711632
I'll be there ^^ No idea what costume yet though...


__________________
PR officer for the Grand International Cosplay Ball

http://www.grandcosplayball.com
12 Mar 2009 - 19:4211633
Quote PrincessMark:
Not Minutemen related, but if I do go to Bristol then I would probably sort out an Ozymandias costume for it.

~ M


Holy crap, Mark that would be EPIC. Comicverse or Movieverse Ozy??


__________________
[url=http://www.cosplayisland.co.uk/overview/Shazz]
12 Mar 2009 - 23:5411651
I'll most certainly be there, although my costume will be anime-related I'm afraid. ^^;; Not sure what yet though. Possibly Hetalia? *looks around*


13 Mar 2009 - 00:1911652
HETALIA. Count me in~ <3


13 Mar 2009 - 10:2211669
Yay, glad you're all coming!

It's like a mini-con before Aya haha.


__________________
[url=http://www.cosplayisland.co.uk/overview/Shazz]
13 Mar 2009 - 17:0411701
hey if anyone need to know the hours of the bristol comic expo (like i did) it is;

sat 10:00 - 18:00
(10am) (6pm)

sun 10:30 - 17:00
(10:30am) (5pm)

I'll try to be there both days as Ryuzaki/L come say hi OK


__________________
I predict that the world will end at half past six. what i don't know is exactly when.
17 Mar 2009 - 10:0411868
Thanks for posting the times xx are they 10 - 6 for the saturday?? im getting there for 10!

XD Watch it for Dawn Lol thats me i dunno what to carry Pikachu or Piplup xD


__________________
IS COSPLAYING AS LING YAO AT THE MAY EXPO 11. COME SAY HI OK!

NO1 Ash ketchumLover | Bishie - The HOT Ash ketchum * <3 My True Love
Penpals and Best friend with the Awsome Littlerascal92 <33
17 Mar 2009 - 13:5211881
Yes it is ten to six. No mistake. I want to be there at 10 but it is just how early my dad wants to get me there really.

Take Piplup. Piplup is sooooo cute and Pikachu is to cleashe and a bit obvious.


__________________
I predict that the world will end at half past six. what i don't know is exactly when.
17 Mar 2009 - 22:2611900
XD Ok thanks xxxxxxx and i have a mini piplup, i need to get a big one >_>


__________________
IS COSPLAYING AS LING YAO AT THE MAY EXPO 11. COME SAY HI OK!

NO1 Ash ketchumLover | Bishie - The HOT Ash ketchum * <3 My True Love
Penpals and Best friend with the Awsome Littlerascal92 <33
30 Mar 2009 - 09:3012221
Ouuuu Shazz you are SOooo tempting me to put together a quick Silhouette... ^_^


30 Mar 2009 - 11:0912223
Quote Zanaso Rymm:
Yes it is ten to six. No mistake. I want to be there at 10 but it is just how early my dad wants to get me there really.

Take Piplup. Piplup is sooooo cute and Pikachu is to cleashe and a bit obvious.


HEY XD You going at 10? im gonna be there for when it starts ^___^ oh wowie your going as L XD Ill have to hug u


__________________
IS COSPLAYING AS LING YAO AT THE MAY EXPO 11. COME SAY HI OK!

NO1 Ash ketchumLover | Bishie - The HOT Ash ketchum * <3 My True Love
Penpals and Best friend with the Awsome Littlerascal92 <33
31 Mar 2009 - 22:5412323
i will be there!! im hoping to go all weekend since its so close to home!! saturday i will definatly be pikachu!! since emiko is going as dawn!!
if i go sunday it looks like im gonna go as alvin and the chipmunks!


__________________


The Atwill Sisters
01 Apr 2009 - 02:2312332
Quote Ranma1-2:
Ouuuu Shazz you are SOooo tempting me to put together a quick Silhouette... ^_^

Oh man, that would be AWESOME


__________________
[url=http://www.cosplayisland.co.uk/overview/Shazz]
01 Apr 2009 - 07:4512334
DOH!!!

Just realised we are away that weekend


__________________
01 Apr 2009 - 08:1812335
Quote Ranma1-2:
Ouuuu Shazz you are SOooo tempting me to put together a quick Silhouette... ^_^

Dammit, that's the one I'd want to do! *pout*


__________________
Cara bell', cara mia bella, mia bambina, o ciel!
01 Apr 2009 - 13:1812348
Quote Sillabub:
Quote Ranma1-2:
Ouuuu Shazz you are SOooo tempting me to put together a quick Silhouette... ^_^

Dammit, that's the one I'd want to do! *pout*
Awwww, Sillabub..you can be Silhouette then. ^_^
..I could do 'another' Watchmen cosplay.


Login to reply  Page: « < 1 of 4 > »