Enchanting_ELK
 


Costume :Igiko/Alice Kirkland
Variant :Police Woman
Source :Nyotalia
Progress :Complete
Worn At :London MCM Expo May 2010


Costume Photos

Sister and Brother

Moar Topping America xD

Topping America ;D

Watch what you say...

:Taken by Koufuku:

Hold on to Your Hat

Down, boy..

We're the Criminals

The Pink Police

Handcuffed

Hand-Cuffs ;D

ref

 


Costume Information

General
Cost : £19.39

Description
OKAY. I AM SO DOING THIS 8D
I have a bit of the stuff already! ^^ And know where to get most of teh rest! ;D

+:~EVENTS~:+
MCM Expo - London, 30th May 2010


Comments

Avatar Image

I can imagine you handcuffing every america or arthur kirkland cosplayer at expo XD
cant wait to see =3

by Harajuku-Guy on Friday, 14 May, 2010 - 21:33
Avatar Image

>3 I might do that~ hehehe.
Thankies! 8D Can't wait to see your cosplays, too! ^^

by Enchanting_ELK on Friday, 14 May, 2010 - 22:14
Avatar Image

oooh that sounds like fun ;P
I do love your Igiko cosplays they look great ^ ^

by Artie on Sunday, 16 May, 2010 - 17:02
Avatar Image

@Artie haha xP it does, doesn't it? XD
I have no idea which day I'm cosplaying this atm, it might be Sunday because there are a lot of LuckyStar cosplays on Saturday... or i might do this for Sat evening, somehow XD if i do this on Saturday, i will have to arrest you! >D

And awww :3 thankies!

by Enchanting_ELK on Sunday, 16 May, 2010 - 21:22
Avatar Image

I love all these Igiko/England variations you are doing and this is definatly one of the cutest! : D

by HotshotShan on Monday, 24 May, 2010 - 12:16
Avatar Image

@Xephios 83 Aww, yay! Thankies very muchly 8D

by Enchanting_ELK on Tuesday, 25 May, 2010 - 13:17
Avatar Image

yay i saw you lol
did you catch you Arthur?

by Harajuku-Guy on Sunday, 30 May, 2010 - 18:50
by on Monday, 31 May, 2010 - 00:36
Avatar Image

@Harajuku-Guy 8D and i saw you too, hehe. Yesh, i did x3
@Koufuku yayyyy, thankies! 8D I'll message u the pics of u! >w<

by Enchanting_ELK on Thursday, 3 June, 2010 - 00:05
Avatar Image

oh god england bonaged >.> lmao
i did see a photo of you on DA let me find the photo.............
http://browse.deviantart.com/?q=mcm may expo 2010&order=9&offset=1032#/d2qsn36

by Harajuku-Guy on Thursday, 3 June, 2010 - 00:19
Avatar Image

haha xP but you know that it's ftw.
ooo 8D yays, thankies! ^^

by Enchanting_ELK on Thursday, 3 June, 2010 - 00:32
Avatar Image

DAMN I MISSED THIS!

I can't believe i saw you though xD and after that i just kept waving to you everytime i seen you like a schoolgirl all

'8D!!!!!! *wavewavewave*'

I was surprised to get a similar reaction back lmaoooo

<3 was nice meeting you! Next time we could chat more :3

by CharlotteLuna on Thursday, 3 June, 2010 - 05:46
Avatar Image

@CharlotteLuna Awww 3x Lol, it was nice seeing you all the other times tho XD
Hahaha xP yeah. WELL, WAVING LIKE A SCHOOLGIRL IS FUN 8D
:D 'twas nice meeting you, too~! Yeah, that would be good ;3

by Enchanting_ELK on Thursday, 3 June, 2010 - 13:47
Avatar Image

I loved this! Though I'm sorry I never got to speak to you! But you two looked brilliant together. Should get a whole group of police nations together, I could definitely be convinced to do France xD
I'd long changed out of Amy as well, otherwise would have got a picture for sure.
And the England pile on picture is mine, so yes, I do have CI =D

by Stubbled Grapes on Thursday, 3 June, 2010 - 14:07
Avatar Image

@Stubbled Grapes ^^ aww, thankies so much!! Lol, we'll have to speak next time ;D
Oh gawd yes<3 DO FRANCE 83 it'd be ace to get a group of PC!Nations together :D
Lol, awww Dx
Ah 8DD okies~! *changes pic info*

by Enchanting_ELK on Thursday, 3 June, 2010 - 15:32
Avatar Image

You look so fantastic! And those photos are AWESOME! 8D

by MadameLapin on Monday, 6 September, 2010 - 21:33
Avatar Image

@Madamelapin awww thank youuu! :D hehe, I loved getting those photos >3< although I thought my hat was going to blow away into the river x'D;

by Enchanting_ELK on Monday, 6 September, 2010 - 23:07
Avatar Image

I remember you! =) Didn't recognise you in October, I was one of the Americas being... erm... overpowered in those pics from May. XD Loved your PC costume!

by GuruLazer on Friday, 5 November, 2010 - 00:55
Avatar Image

@Gurulazer yay ^_^! Haha, that's okay! I didn't recognise you, either D8 sasori was telling me you'd be going to Oct, but I completely forgot who he'd said you'd cosplay. Idk if he said that actually xD!
Hehehe ;D
Thanks so much ^^!

by Enchanting_ELK on Saturday, 6 November, 2010 - 17:53
Avatar Image

you and emma look epic >.< i love the clothes :3

by xLaviChii on Saturday, 26 February, 2011 - 16:31
 

To-Do List

BootsHighComplete
Black SkirtHighComplete
Navy Jacket/JumperHighComplete
GlassesHighComplete
White BlouseHighComplete
Black TieHighComplete
Hand-CuffsMediumComplete
Bobby ClipsMediumComplete
Black Over-The-Knee SocksMediumComplete
Sew on checkered rectangles on jumper/jacketMediumComplete
Police HatMediumComplete
Black Gloves? :/LowPlanned