lemontea
 


Costume :Rima Mashiro
Variant :Guardian Uniform
Source :Shugo Chara!
Progress :Complete
Worn At :London MCM Expo Oct 2009


Costume Photos

Rima full body shot

Ref

Rima 2 (back)

Rima 1

 


Costume Information

General
Cost : £85 ish

Description
All bought, didn't have time to make it~
My first ever cosplay! ;n; I loved wearing thing for the first time.
Wore it at MCM Midlands Expo, Feb 2010. Not so great as before.
Will be a while before i use it again.
However i do think, it was a really good character to pick!
Size and personality wise, i fitted it well~

Comments

I love this! You look sooo cute ^^

by goodbyeworld on Tuesday, 23 February, 2010 - 22:08

Thanks Luuucy~ 8DD

by lemontea on Wednesday, 24 February, 2010 - 18:58
Avatar Image

This is awesome
you look so cute X3
x

by Kannacchi on Saturday, 6 March, 2010 - 00:12
Avatar Image

8D Hi~! It's me, the other Amu at the Midlands MCM expo! ^^
Your outfit ish sooo cute! ^_^ You really suit Rima, too! :D I've probably told you that before lol, but I wanna say it again cuz it's true! ^^

by Enchanting_ELK on Saturday, 6 March, 2010 - 14:18

aww yes i remember yoooou! >:D haha, thanks! i loved your amu cosplay!

by lemontea on Monday, 29 March, 2010 - 18:31
Avatar Image

My gawd, how adorable are you! *3*
sososo cute <3

by Cheetos on Monday, 29 March, 2010 - 19:23
Avatar Image

SOOOO CUTE XD
u make a cute Rima ~

by CGOPbleachbabe on Monday, 29 March, 2010 - 19:39
Avatar Image

I LOVE YOUR RIMA!
So cute x3

by Solaria on Sunday, 4 April, 2010 - 17:27
Avatar Image

so cute!!!!

by bloodmyer on Monday, 24 May, 2010 - 16:57