InfiniteJester
 


Costume :Saix - RETIRED
Source :kingdom hearts
Progress :Complete
Worn At :None


Costume Photos

lil photoshoppin

saix n his pet

saix bein busy

finsished wig side

 


Costume Information

Description
I do love Saix :) This was the first time I ever really tried to style a wig, and sadly, you can really tell. I made the organisation coat myself from an old trench coat and encountered lots of bleeding fingers from sewing with leather.
In case you're wondering why its Namine/Saix pictures, this photoshoot was for a fanfiction that my friend was writing at the time
Has since been retired.

Comments

I love Saix!

by theysayitsdestiny on Wednesday, 31 March, 2010 - 16:35
Avatar Image

aw wow lol awesome siax !!!

by misfit_mosher on Thursday, 12 August, 2010 - 18:33
Avatar Image

haha thankss saix is one o my favs from the organisation. id love to do him again someday but dunno when...

by InfiniteJester on Thursday, 12 August, 2010 - 21:27
Avatar Image

-giggles-
<3
XDD

well one of my friend's said she wanted to do some kingdom hearts thing...
involving some k pop...or something.. and dancing..
and i agreed...
O_O
XD

you should join XDD

we have a .....
axel.. (me)
roxas.. (a friend called annie)
demyx.. (her friend)
zexion... (the shuichi from party)

by misfit_mosher on Thursday, 12 August, 2010 - 23:12
Avatar Image

aww sounds fun :) dependin o when it is and that im in!

by InfiniteJester on Thursday, 12 August, 2010 - 23:31
Avatar Image

-giggles- i dont think we're doing it at any particular event XDD
<3

by misfit_mosher on Friday, 13 August, 2010 - 00:26
Avatar Image

well sounds fun! i wanna revamp my saix wig anyways :)

by InfiniteJester on Thursday, 26 August, 2010 - 00:54
 

To-Do List

add zip, hood and chain details to coatMediumComplete
pointy earsLowComplete
long blue wigLowComplete

Journal

ears (Posted 14th March 2010)

after seein how much they wud be for professional i decided just to buy cheap ear tips for now.. tbh they wont really show very much anyways

styling (Posted 14th March 2010)

first time stylin a wig and so far aint goin so well lmao.. all the spikes are more or less done... but they dont really stick up right sigh... have to keep tryin to improve it