Costume :Elisabeth
Variant :Gigantic White Dress
Source :Elisabeth - Snow 2007
Progress :Planned
Worn At :None

Costume Photos

Torso Image 2

Torso Image

Full Dress Image


Costume Information

It's... a gigantic white poofy dress... with lots of detailing. Lol.


Avatar Image

Mama... Doko na no? XD XD


by electricdino on Sunday, 1 November, 2009 - 17:10
Avatar Image

My Baaaaaabbbbyyyyyyy!! *glomp*

by volumeister on Sunday, 1 November, 2009 - 23:55
Avatar Image

Hehe. You'd better watch out for the Tod!

by Telly on Monday, 2 November, 2009 - 09:59
Avatar Image

Bahahahah that's okay, I belong to me so I can handle anything Tod tries to do. :3

by volumeister on Monday, 2 November, 2009 - 13:16
Avatar Image

Yaaaaaaaaaay, OMG this will be EPIC! Are you wearing this to Ame next year? If so, I will be your FRANZ lol

Sam here btw~ XDD

by MayugeBeam on Tuesday, 10 November, 2009 - 12:24
Avatar Image

lol I just realized who you are :P

by Telly on Tuesday, 10 November, 2009 - 23:28
Avatar Image

@Sam: WOO!! I has a Franz!! LOL XD And yup, I'm hoping to wear it at Amecon. OMG it's going to be sooooooo insane! It's either going to turn out incredible or really really horrible lol XD But yay thank you for being my Franz! OMG You have to wear the really smexy matchy outfit that Yumiko wears while with whitedress!Elisabeth! XD

@Debbie: LOL nice :3

by volumeister on Wednesday, 11 November, 2009 - 01:09